Click This pages

Sumbangan ikhlas

Tuesday, December 03, 2013

“Bila masa pula saya buat muka? Di Korea Selatan pula itu?

 

Kuala Lumpur: “Bila masa pula saya buat muka? Di Korea Selatan pula itu? Kalau saya nak buat (pembedahan) pun, saya akan buat lebih cantik lagi. Ini tak, hidung saya masih sama juga, masih bulat dan macam sebelum ini,” kata pelakon Yana Samsudin menjawab dakwaan mengatakan berlaku perubahan ketara pada hidung dan tulang pipi wajahnya susulan pembedahan kosmetik dilakukan di Korea Selatan baru-baru.

“Saya nak tergelak pun ada. Sebenarnya perubahan yang orang lihat pada wajah saya menerusi gambar di Instagram dan ketika menghadiri Anugerah Skrin (ASK) 2013 malam Jumaat lalu adalah kesan solekan semata-mata.

“Apabila solekan itu menonjolkan batang hidung saya, itu yang orang nampak hidung saya lebih mancung daripada sebelum ini. Tulang pipi saya pula makin menonjol sebab saya makin kurus, itu saja,” katanya ketika dihubungi, semalam.


Spekulasi berkenaan mula bertebaran apabila wajah pelakon Bini-Biniku Gangster itu dilihat berlainan daripada wajahnya sebelum ini ketika menghadiri ASK 2013, Jumaat lalu.

Beberapa keping gambar dimuat naik Yana di akaun Instagram miliknya kebelakangan ini juga seolah mengiyakan dakwaan itu apabila terdapat perbezaan ketara pada wajahnya sehingga sebahagian peminat mula berteka-teki mengenai kesahihan desas-desus itu.

Ketiadaan Yana di ibu kota kerana pulang ke kampung halamannya di Yong Peng, Johor semakin mengukuhkan spekulasi apabila beberapa sumber mendakwa pelakon itu menyembunyikan diri daripada khalayak selepas pembedahan berkenaan.

Yana berkata, perubahan ketara pada wajahnya turut dipengaruhi faktor penyusutan berat badan yang dialami selepas pulang menjalani penggambaran program realiti Fear Factor (FF) di Afrika Selatan, bulan lalu.

“Saya bukan melarikan diri atau bersembunyi. Saya ada saja muncul dan tak pernah gagal menghadiri majlis-majlis hiburan. Cuma saya berehat seketika daripada penggambaran buat masa ini.

“Kebetulan pula, nenek saya tak sihat jadi saya ambil peluang balik kampung. Sebenarnya selepas penggambaran FF, berat badan saya susut sebanyak empat kilogram,” katanya.

No comments:

Post a Comment

adverlets

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

~EBOOK~ ~Gambar Terbaik ~Gambar Terbaik~ ~internet~ ~Kisah Hidupku~ 100 Cermin 20 sen Afrika Aids Air kencing AK47 Alat Pelik AlatBoneka Alligator Anak Artis artist asia Awesome babi Badak Air Bakal Ditunda Barang Benua Ais Cair Berita Berkahwin BEruk Binatang Bintang Black Friday ? Bocor Bogel bola Bollywood Bomoh Alim Brazil Buat Duit Buaya Bunuh Bunuh Diri Burger Cantik China Comel Costume Cun Disember Domino DOWNLOAD Dunia Eropah Facebook Faizal Ismail Fakta fam FIFA Filem Filem Lucah FLASH Gadis Gajah Gaji Pertama Gambar Bodoh gedik Gempar GerGasi Gila2 Global Gua haiwan Halloween Harga Hero hibran hiburan Hilang Hiv Ikan Indonesia informasi IS isteri Jalanan Jambatan Janda 13 Tahun Jepun jerebu Johan Johan Dan Zizan JPJ Jpn Jual Dara Kambing Kantoi Kebakaran Kecantikan kejam Kek kahwin Kekasih Kemalangan Kembar Korea Kenaikan Kenderaan Kenyataan Kereta 12 Tahun kereta Api Kesha KESIHATAN Komik Korban korea kosmo Kostum Lakaran landak Laptop lawak Lelaki Lemas longkang Luar Negara Lucah Mafia Majalah Gq Malapetaka Malaysia Manga Mangsa Mayat Membaca menarik Metro Mig Minyak Wangi Mirip Miss Miss Universe MLM Model Sensasi Mohon Maaf muay thai Muda muslim Nafsu Serakah Negara Ngeri Nikah ninja saga Oven Padah ingkar Pakaian Paku Jalan Raya Pangsapuri Pasangan Patung Seks pelacut Pelakon PELIK pembedahan Plastik Penagih Dadah penawar pengemis Pengkianat Negara Penjagaan Bayi Penyampai Tv Perempuan Perkahwinan Polis politik popular Ps4 Rahsia Rakan Ratu Thailand Real Doll reality Remaja Renang Resipi Rompakan Runtuh Sarang Sebenar Sejarah Selamat selebriti semasa Seni Separuh Bogel Seram Serang Sewa Siasat software Spm Stor Terbakar suami Tauladan tempatan Terbaru Tergergaji kantung zakar sendiri Tertinggi Thailand timpa Tips Tiruan TOP 10 Trak trends tutorial Typography Video Video Game Vietnam Villa Walnut Wang Wanita Warga Asing